Total Drama Island Total drama Highschool

Courtneyfan214 posted on Apr 28, 2012 at 01:11AM
I got bored (like always)
Don't ask just join.

Jenny: *looks in her locker* *sigh* another lame day at school *sigh*

Veronica: aww, come on jenny! it's a beautiful day! *smiles*

Jenny: *narrows eyes at veronica*

Veronica: *nervous look* ok?
I got bored (like always)
Don't ask just join.

Jenny: *looks in her locker* *sigh* another lame day

Total Drama Island 12440 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 1951-2000 of 12440

over a year ago casacada1007 said…
donovan: uhm.....no
over a year ago jadeISmaNAME said…
zara: hmmm , lets see. get on my back
over a year ago casacada1007 said…
donovan: okay.....*gets on her back* you sure?
over a year ago jadeISmaNAME said…
zara : yep - lifts off the ground and lfying - see , not that hard, now . wheres you brothers house ?
over a year ago casacada1007 said…
donovan; somewhere there *points in a direction*

kane: *walks in town*
over a year ago jadeISmaNAME said…
maddie: when did you last see her ?

jinx: dunno

zara: ok - flies that way -
over a year ago casacada1007 said…
kane: *sees jinx and eyes widen*

donovan: we're here
over a year ago jadeISmaNAME said…
zara: ok - flies to the ground -

jinx: when did you see her last ?

maddie: havnt a clue
over a year ago casacada1007 said…
kane: *walks slowly away*

donovan: *get's off her back* thanks zara
over a year ago jadeISmaNAME said…
zara: no problem !

jinx: - looks behind maddie and sees kane but quickley looks at maddie again - maddie !

maddie: yes ?

jinx: we are going - grabs maddies arm and runs away quickly -
over a year ago casacada1007 said…
kane: *looks at them running away and sighs*

donovan: *knocks on a tree and a door appears*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: so, what are you gonna order?
over a year ago casacada1007 said…
gio: Hmmm i think a steak.
over a year ago jadeISmaNAME said…
westly: - whispers at jamies ear - i got you guys a more romantic place - stops whispering NOW COME ON !!! - drags jamie and gio away to another room , its black with stars on the wall and theres a table in the middle with a rose in the middle - i kinda went overborad >.<
over a year ago casacada1007 said…
gio: wow.....
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: i'll have pasta. i love pasta.
over a year ago jadeISmaNAME said…
westly : - giggles - your seat sir and madam >.<
over a year ago casacada1007 said…
gio: *smiles and sits down* again, wow! this place is amazing, isn't it jamie? *smiles at her*

kane: *walks away*
over a year ago jadeISmaNAME said…
westly : so steak and pasta , ill be right back - walks away -
over a year ago casacada1007 said…
gio: *smiles*

donovan: *opens the door* thanks.....for everything zara.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: i'm going back to gio!
over a year ago jadeISmaNAME said…
( ehat are you on about ???? )

zara: no problem - flies away -
over a year ago casacada1007 said…
(courtneyfan214 i think you're a little bit confused XD westley pulled jamie and gio to an other room where's it dark and you can see stars everywhere)

donovan; hey! wait up!
last edited over a year ago
over a year ago jadeISmaNAME said…
zara : hmmm - flies down - yeah ?
over a year ago casacada1007 said…
donovan: am i....ever gonna see you again?
over a year ago jadeISmaNAME said…
zara: i dont know , youll problibly see me flying or near a bar or club , or in the woods to look for jinx ...
over a year ago casacada1007 said…
donovan: okay.....well....goodbye....*kisses her cheek*
over a year ago Courtneyfan214 said…
(Sorry, something is going on with my phone. everytime i refresh the page it blocks some of the words. darn this phone!!!)

Jamie: *her phone rings*

Jenny: *sigh*
over a year ago casacada1007 said…
gio: aren't ya gonna pick up?
over a year ago jadeISmaNAME said…
zara: bye - smiles then flies away -
over a year ago casacada1007 said…
donovan: *smiles a litle and walks in, closes the door behind him and the tree just looks like a tree again*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: ok. *answers* hello....mom!?...uh, Nothing!...j-just nothing...*sigh* ok, by mom. *hangs up*

Jenny: *walks at the top of the building*
over a year ago casacada1007 said…
gio: your mom? *smiles*
last edited over a year ago
over a year ago casacada1007 said…
kane: *walks home*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Jamie: *giggles* yeah.
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: Meow.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Dylan: *smiles*
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *smiles*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Dylan: *kisses her*
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *kisses back*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Dylan: you're so beautiful.
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *giggles and blushes*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Dylan: *kisses her hand*
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Sami: *smiles* You are so sweet.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Dylan: yeah, so are you.

Lauren: *skipping to school* la la la la! *bumps into axle* hiya!
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Axle: Hey, again, kiddo.

Sami: *smiles again*
over a year ago Courtneyfan214 said…
Lauren: you walking to school too?
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Axle: No. I am going to my brother's house.
over a year ago Courtneyfan214 said…
Lauren: how old are you?
over a year ago Tdinoahiscute4 said…
Axle: 15.