create a poll

Justin Bieber Polls

Sort by:  Recently Created | Most Popular
Showing justin bieber polls (2501-2600 of 4912)
The fans pick: Taylor Lautner
63%
38%
The fans pick: justin
86%
14%
The fans pick: No
80%
10%
The fans pick: tweety bird
88%
13%
The fans pick: Yes
88%
13%
The fans pick: Yes
86%
14%
The fans pick: No
75%
25%
The fans pick: Justin Bieber
90%
10%
The fans pick: HOT
HOT
69%
UGLY
31%
The fans pick: infinity and 1
infinity and 1
48%
100
17%
The fans pick: sexy
sexy
78%
ugly[ if anyone picks this...
17%
The fans pick: yes
67%
33%
The fans pick: Cheeseburgers
Cheeseb- urgers
60%
Spaghetti and meatballs
40%
The fans pick: sweetest kid ever!
sweetest kid ever!
78%
he just has a great heart
22%
The fans pick: Everything!♥
68%
14%
The fans pick: Stuck in the Moment
29%
24%
The fans pick: Justin Bieber
71%
29%
The fans pick: footballer
100%
0%
The fans pick: no
88%
13%
The fans pick: My World(Part 2)
75%
25%
The fans pick: He's so HOT!! <3
56%
38%
The fans pick: 4
31%
27%
The fans pick: Somebody To Love
44%
28%
The fans pick: Love Me
40%
20%
The fans pick: This One ♥
60%
20%
The fans pick: and his talent:)
and his talent:)
60%
his looks
40%
The fans pick: justin bieber
100%
0%
The fans pick: JUSTIN BIEBER
JUSTIN BIEBER
67%
GREYSON CHANCE
11%
The fans pick: Yeah♥
100%
0%
The fans pick: Regular him ♥
68%
16%
The fans pick: #1
50%
25%
The fans pick: no! :(
75%
Mabey xx
25%
The fans pick: never
never
100%
tottally
0%
The fans pick: SHADES!
52%
48%
The fans pick: noo
noo
80%
yesss
20%
The fans pick: justin bieber
justin bieber
100%
jones borthers
0%
The fans pick: Justin Bieber ♥
92%
8%
The fans pick: I'm a dedicated fan
50%
31%
The fans pick: #2
57%
19%
The fans pick: Yeah♥
69%
31%
The fans pick: justin bieber shirtless
67%
27%
The fans pick: 1
79%
21%
The fans pick: 2
45%
36%
The fans pick: 3
42%
25%
The fans pick: 1
56%
44%
The fans pick: 1
64%
36%
The fans pick: 1
80%
20%
The fans pick: rihana
73%
9%
The fans pick: That Should Be Me
That Should Be Me
40%
Somebody To Love
27%
The fans pick: baby
baby
64%
one time
36%
The fans pick: Heck Ya I will !!!! < 3
79%
21%
The fans pick: hot !!!!!!!!!!!
86%
14%
The fans pick: #5
38%
23%
The fans pick: smiles
80%
20%
The fans pick: justin pulls up his shirt
92%
8%
The fans pick: IDK
37%
33%
The fans pick: Justin: Takin sum Z's on da floor
67%
33%
The fans pick: Everything.
Everything.
57%
His music
29%
The fans pick: or this
57%
29%
The fans pick: Justin Bieber
Justin Bieber
100%
Corbin Bleu
0%
The fans pick: Justin Bieber
80%
20%
The fans pick: Justin Bieber(my BEAUTIFUL boyfriend)
85%
15%
The fans pick: justin bieber
justin bieber
71%
taylor launter
29%
The fans pick: justin bieber the hot guy
justin bieber the hot guy
89%
taylor lautner the stouped
11%
The fans pick: JUSTIN BIEBER THE HOT ONE
JUSTIN BIEBER THE HOT ONE
75%
TALOR WATNER
25%
The fans pick: Justin Bieber - U Smile
80%
20%
The fans pick: mac n cheaes
mac n cheaes
67%
meatballs
33%
The fans pick: catilyn
catilyn
60%
briget
40%
The fans pick: Love Me
59%
18%
The fans pick: i would kick his ass if he's got one
i would kick his ass if he&# 39; s...
80%
i wuld slap him
20%
The fans pick: i can't wait i love him soo much and i have to watch it
79%
no im not watching it
21%
The fans pick: justin bieber
76%
24%
Tied!
yeah baby is his favorite word
29%
no i don&# 39; t think so
29%
The fans pick: Yeah sure
Yeah sure
95%
5%
The fans pick: justin bieber
68%
32%
The fans pick: okay i'll add you!
okay i&# 39; ll add you!
86%
noo waay i dont know you.
14%
The fans pick: justin biber
justin biber
100%
j. b
0%
The fans pick: Yes
62%
38%
The fans pick: justin bieber
justin bieber
80%
taylor lautner
10%
The fans pick: justin bieber
83%
17%
The fans pick: this year at winter
100%
0%
Tied!
please come
50%
please
50%
The fans pick: HE LOOKED CUTE!
HE LOOKED CUTE!
42%
It was funny but he was sooo...
33%
The fans pick: wow!...JB...ALL ROUNDER!!! <3 HIM
92%
8%
The fans pick: yes of course he is the 1 : love him to death!
88%
13%
The fans pick: purple
54%
46%
The fans pick: YES! I LOVE YOU! DO YOU GET TO KISS? HUG? HMM?! OOH I CAN'T BELIEVE IT
YES! I LOVE YOU! DO YOU GET...
72%
stare, then faint in his arms,...
11%
The fans pick: yes! HE IS THE HOTTEST BOY EVAAA!
yes! HE IS THE HOTTEST BOY...
57%
no, there&# 39; s another boy better...
14%
The fans pick: yes he is sooooo sexy
67%
33%
Tied!
Facebook
50%
Twitter
50%
The fans pick: Justin bieber
Justin bieber
86%
Ashton kutcher
14%
The fans pick: say: your so sweet *kiss*
74%
21%
The fans pick: *huge smile*! i love you justin!! yeah i would!
91%
9%
The fans pick: hellz yeah!!! like his voice!!
100%
0%